Pagina's

dinsdag 11 april 2023

Bedankt

Vandaag is deze blog jarig. Eén jaar geleden ben ik ermee begonnen. 

Dit was de eerste blog. En inmiddels heb ik er (met deze erbij geteld) 170 geplaatst.

Mijn doel was om één jaar te bloggen. Dat doel heb ik behaald. En op dit moment voel ik niet de behoefte om er mee te stoppen. 

Wat is het leuk om zo allerlei details van het afgelopen jaar terug te kunnen lezen. In het begin wilde ik heel anoniem blijven. Inmiddels maakt het me niet zoveel meer uit. 

Het enige wat ik nog steeds lastig vind, is om met pittige opmerkingen of sneren om te gaan. En ik weet niet of het aan mij ligt, maar het lijkt de laatste tijd ook wel iets venijniger te zijn geworden. Overigens is het overgrote merendeel van de reacties positief, aardig, gezellig, informatief of wat dan ook.  

Ik denk niet dat het ooit went, maar ik kan er veel beter mee omgaan om dan in het begin. 

En uiteraard wil ik positief afsluiten. 

Leuk dat er zoveel lezers zijn! Al die support en aanmoediging (soms zomaar een lief mailtje van een meelezer) heeft ervoor gezorgd dat ik het met veel plezier gedaan heb. Bedankt daarvoor! 

7 opmerkingen:

  1. Dat is snel gegaan. Ik kan me je eerste post nog wel herinneren (dat ie er was hoor, niet inhoudelijk :)).
    Zolang je plezier hebt in het schrijven, lekker doorgaan. Ik loop al een hele tijd tegen inspiratiegebrek aan. Enkele jaren geleden was er nog wat meer nonsense nieuws, maar tegenwoordig teveel ellende waar al genoeg over geschreven wordt.

    Anyhow: veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet of ik vanaf het begin meelees maar al wel langere tijd. Het ligt helemaal aan het onderwerp wat voor reacties je krijgt. Ik lees ook de reacties wel en heb geen sneren gelezen, wel andere meningen. Misschien ben je erg gevoelig voor opmerkingen van anders denkenden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schrijft leuke verhalen uit jullie dagelijks leven . Ik blijf je volgen. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees al1 jaar mee en geniet van jouw verhalen. Blijf je graag volgen .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liselot, hartelijk gefeliciteerd met deze 1e verjaardag! Wat gaat de tijd snel, ik herinner me je eerste bericht nog, leuk dat je het nog leuk vindt. Wat die anonimiteit betreft, ik snap het, ik blijf ook het liefst anoniem bloggen, maar als mensen erachter komen wie ik ben is dat niet erg. Ik ben eerlijk en oprecht en wanneer ik het over anderen heb gebruik ik geen namen, alleen voorletters. Succes met het voortzetten van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

vakantie (52) kinderen (44) gezin (25) besparing (21) bewustwording (21) mijn man (19) financiën (18) energie (17) thuisblijfmoeder (17) budget (16) opvoeding (16) hobby (15) Zoon A (14) klusjes (13) boodschappen (12) ziek (12) Zoon B (11) bloggen (11) opruimen (11) uitstapje (11) gratis (10) naailes (9) zaterdag (9) tip (8) uitverkoop (8) vrijwilligerswerk (8) TGTG (7) uitgaven oktober (7) verjaardag (7) challenge (6) Kerst (5) kringloopwinkel (5) marktplaats (5) sparen (5) tuin (5) voorjaar (5) Zoon C (4) budgetteren (4) lezen (4) schuur (4) terug naar de basis (4) thuis (4) Coop (3) Lidl (3) baby (3) concert (3) recept (3) verspilling (3) DIY (2) Paasfeest (2) airfryer (2) hotel (2) naaien (2) patat (2) pesto (2) school (2) sporten (2) tandarts (2) tweedehands (2) Oud&Nieuw (1) Zoon D (1) bril (1) geloof (1) hooimadam (1) huishoudelijk werk (1) moederdag (1) pak (1) pyjama (1) tanken (1) zelfgemaakt (1)