Pagina's

maandag 30 januari 2023

Reageren en reacties

‘Reageren’ staat nu open voor alle lezers. Ongeacht of je ingelogd bent met een blogger-account of google-account.

Ik vind het altijd heel leuk als u/jij de moeite neemt om te reageren. Vaak zijn de reacties aardig en opbouwend, soms met vragen, soms gewoon een gezellig verhaaltje, soms kritisch. En dat is allemaal goed. Ik lees ze ook allemaal.  

Waar ik eerst nog probeerde zoveel mogelijk te reageren op de reacties, stop ik daar nu mee. Scheelt me veel tijd en ik voel me er prettiger bij.

Voor vragen die je wel graag beantwoord wilt hebben, kun je het contactformulier gebruiken.

Ook heb ik een aantal blogs toegevoegd aan mijn leeslijst. Zo is er wat meer variatie. Mocht er nog mede-bloggers zijn die ook graag toegevoegd willen worden, dan hoor ik dat graag via het contactformulier.  

Verder heb ik momenteel niet zoveel te melden. Niet dat er niks gebeurt. Zeker niet. Privé gebeurt er heel veel. En daardoor lijken ‘simpele verhaaltjes’ ineens geen waarde meer te hebben…

Dus daarom laat ik het hierbij voor vandaag. 

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!

5 opmerkingen:

  1. Ha Liselot, jij ook een fijne dag gewenst.
    Fijn dat je duidelijk aangeeft hoe je het wilt doen (denk aan contactformulier). En heel herkenbaar, hoor, als er dingen gebeuren lijkt een alledaags berichtje zo minder in waarde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Liselot, eindelijk mogelijkheid te reageren. Dat lukte tot nu toe steeds niet. Weet dat ik graag met je meelees!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kon aldoor al reageren, lees altijd op laptop en ondanks dat ik zelf geen blog heb kan ik wel overal reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liselot, ik snap je beslissing, reageren kost veel tijd, ik doe het nog steeds op ieder bericht. Dat blijf ik voorlopig doen. Ik heb overigens een tijdje niets geschreven maar pak binnenkort de draad weer op. Bij mij ook om wat redenen in de privésfeer die ik verder niet nader uit de doeken wil doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reageren kun je het inderdaad het beste zo eenvoudig mogelijk maken zodat het simpel is voor mensen om te doen.

    Ik reageer altijd 1 keer per week op de reacties.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

vakantie (52) kinderen (44) gezin (25) besparing (21) bewustwording (21) financiën (18) mijn man (18) energie (17) thuisblijfmoeder (17) budget (16) opvoeding (16) hobby (15) Zoon A (14) klusjes (13) boodschappen (12) ziek (12) Zoon B (11) opruimen (11) uitstapje (11) bloggen (10) gratis (10) naailes (9) zaterdag (9) tip (8) uitverkoop (8) vrijwilligerswerk (8) TGTG (7) uitgaven oktober (7) verjaardag (7) challenge (6) Kerst (5) kringloopwinkel (5) marktplaats (5) sparen (5) tuin (5) voorjaar (5) Zoon C (4) budgetteren (4) lezen (4) schuur (4) terug naar de basis (4) thuis (4) Coop (3) Lidl (3) baby (3) concert (3) recept (3) verspilling (3) DIY (2) Paasfeest (2) airfryer (2) hotel (2) naaien (2) patat (2) pesto (2) school (2) sporten (2) tandarts (2) tweedehands (2) Oud&Nieuw (1) Zoon D (1) bril (1) geloof (1) hooimadam (1) huishoudelijk werk (1) moederdag (1) pak (1) pyjama (1) tanken (1)