Pagina's

maandag 9 oktober 2023

Uitgaven in oktober (deel 2)

Ik schreef al over de eerste drie dagen van oktober. Nu de rest van de week. 

4 oktober

Geen uitgaven

5 oktober

Ik haalde de wekelijkse boodschappen.

Dat doe ik altijd zo:

Ik ga altijd naar 2 supermarkten. De Boni en de Lidl. Aan de hand van de folderaanbiedingen van deze supermarkten maak ik een weekmenu en boodschappenlijst. 

Bij de Lidl betaalde ik €26,33

Bij de Boni betaalde ik €71,63


En als je de kassabon goed bekijkt... 24 pakken melk... 😬 Campina lang lekker (houdbare melk) was nu 1+1 gratis. Ik heb ingeslagen. 

We kregen zaterdag eters, daarom wat extraatjes, waaronder Viennetta's en cola. 

6 oktober

Ik fiets wekelijks even langs bij de bakker om te kijken of er brood van gisteren te koop is. Een brood kost 1,50. Betaalbaar en heerlijk brood. Deze keer kocht ik er 3. Het aanbod verschilt natuurlijk per dag. Deze keer was het vooral veel witbrood, en dat koop ik liever niet. Dus vandaar zo weinig brood. Want we eten ongeveer een brood per dag. Ik betaalde €4,50.

De juf van één van de kinderen viert binnenkort haar verjaardag. Er werd een betaalverzoekje gedeeld om mee te doen met een cadeau. Ik maakte €2,- over. Er wordt dan een klassikaal cadeau gegeven. 

7 oktober 

Geen uitgaven

2 opmerkingen:

  1. Respect dat jij voor dat bedrag boodschappen kan doen voor een groot gezin!
    Vienetta is nostalgie. Als kind vond ik dat fantastisch met feestdagen. M'n broertje vindt het nog steeds het beste toetje met kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd en vind het leuk om je ook hierin te volgen.
    Wij eten ook "brood van gisteren", het is ook leuk om allerlei verschillende soorten brood te proberen.
    Onze prijs daar voor varieert van € 0,50 tot €0,75, de laatste is het duurdere brood (soms wel 3,20) en de eerste kost normaal €1,19 maar is wel bij Jumbo of "onze winkel" (dagbestedingslocatie van Zideris

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

vakantie (52) kinderen (44) gezin (25) besparing (21) bewustwording (21) financiën (18) mijn man (18) energie (17) thuisblijfmoeder (17) budget (16) opvoeding (16) hobby (15) Zoon A (14) klusjes (13) boodschappen (12) ziek (12) Zoon B (11) opruimen (11) uitstapje (11) bloggen (10) gratis (10) naailes (9) zaterdag (9) tip (8) uitverkoop (8) vrijwilligerswerk (8) TGTG (7) uitgaven oktober (7) verjaardag (7) challenge (6) Kerst (5) kringloopwinkel (5) marktplaats (5) sparen (5) tuin (5) voorjaar (5) Zoon C (4) budgetteren (4) lezen (4) schuur (4) terug naar de basis (4) thuis (4) Coop (3) Lidl (3) baby (3) concert (3) recept (3) verspilling (3) DIY (2) Paasfeest (2) airfryer (2) hotel (2) naaien (2) patat (2) pesto (2) school (2) sporten (2) tandarts (2) tweedehands (2) Oud&Nieuw (1) Zoon D (1) bril (1) geloof (1) hooimadam (1) huishoudelijk werk (1) moederdag (1) pak (1) pyjama (1) tanken (1)