Pagina's

zaterdag 24 december 2022

Goede Kerstdagen toegewenst! En n贸g een kerstpakket.

Lieve Lezers,

Bij deze wens ik jullie allemaal goede kerstdagen toe!

Hartelijke groet,

Liselot en familie


En ik deel nog even dit:

Ik vind kerstpakketten z贸 leuk. Vooral de pakketten die mijn man van z’n werk krijgt. Goed verzorgde pakketten. Vaak met een thema. Zo kregen we eens een pakket met veel bakspullen binnen het thema ‘Tijd voor elkaar’. Ook kregen we eens een spel met allerlei lekkers binnen het thema: ‘Offline’. Ook eens een tapasplank met allerlei lekkers. Ik was benieuwd wat het deze keer zou zijn. Ik had een vermoeden dat het iets met de hoge energieprijzen te maken zou hebben. Een fleecedeken bijvoorbeeld. Of warme sokken.

Toen mijn man thuis kwam met dit pakket kon ik niet wachten met openen.

 


 

Met z’n zessen zaten in een kringetje om het pakket heen. Dit zat erin:



Een Hollands pakket. Allerlei bruikbare boodschappen met zoveel mogelijk een Nederlandse herkomst.

Onder een laag sizzle (opvulmiddel) en walnoten kwamen we dit tegen:

  • Hoeksche chips
  • Cacaopoeder voor chocolademelk
  • Erwtensoep
  • Kerststol met boerenroomboter
  • Mix voor appeltaart
  • Stoofpeertjes
  • Verschillende soorten vruchtensap
  • Pindarotsjes
  • Appel-peren-dadel stroop
  • Aardbeienjam
  • Biertjes
  • Fruit
  • O ja, en sokken馃槈

Ik werd er helemaal blij van. Het oogt gezond met al dat fruit en noten. En verder zijn het bruikbare producten. En natuurlijk leuk dat zoveel mogelijk van Hollandse bodem is. Past binnen het kader ‘duurzaamheid’ waar dit bedrijf veel aandacht aan besteedt.

De kinderen vonden het overigens ook een heel leuk pakket. Vooral die walnoten. Ze hadden nog nooit walnoten in dop gezien.


2 opmerkingen:

Labels

vakantie (52) kinderen (44) gezin (25) besparing (21) bewustwording (21) financi毛n (18) mijn man (18) energie (17) thuisblijfmoeder (17) budget (16) opvoeding (16) hobby (15) Zoon A (14) klusjes (13) boodschappen (12) ziek (12) Zoon B (11) opruimen (11) uitstapje (11) bloggen (10) gratis (10) naailes (9) zaterdag (9) tip (8) uitverkoop (8) vrijwilligerswerk (8) TGTG (7) uitgaven oktober (7) verjaardag (7) challenge (6) Kerst (5) kringloopwinkel (5) marktplaats (5) sparen (5) tuin (5) voorjaar (5) Zoon C (4) budgetteren (4) lezen (4) schuur (4) terug naar de basis (4) thuis (4) Coop (3) Lidl (3) baby (3) concert (3) recept (3) verspilling (3) DIY (2) Paasfeest (2) airfryer (2) hotel (2) naaien (2) patat (2) pesto (2) school (2) sporten (2) tandarts (2) tweedehands (2) Oud&Nieuw (1) Zoon D (1) bril (1) geloof (1) hooimadam (1) huishoudelijk werk (1) moederdag (1) pak (1) pyjama (1) tanken (1)