Pagina's

donderdag 28 april 2022

Speciale dag

Vandaag is het een bijzondere dag. Vandaag is namelijk mijn man jarig. En daarom deze speciale blog.


Dankzij mijn man ben ik gaan bloggen. Nou ja, het was wel mijn eigen idee hoor. Maar mijn man moedigt mij aan. Hij steunt mij, en spoort mij aan. Hij weet dat ik een zetje nodig heb, voordat ik begin. Hij kocht zelfs een computer, zodat ik geen excuus meer had het niet te doen.


Hij support mij. Hij offert zich op om mijn verhaaltjes te lezen/aan te horen. En dat moet vaak precies na een drukke werkdag. Maar hij moppert er nooit over!


Hij hoort al mijn verhalen aan. Iedere keer als ik zeg: ‘o ja, daar ga ik ook iets over schrijven.’ We lachen er samen heel wat om af. Als ik over alles waar wij het over hebben gehad een verhaal zou schrijven, dan heb ik nu al iedere dag een verhaal tot aan het einde van het jaar.


Mijn man helpt me op weg als het mij niet lukt met de computer. Ik was namelijk hard op weg om een digibeet te worden. Ik werkte nooit met de computer. Een blog maken? Ik ging er vanuit dat ik het niet zou kunnen. Maar mijn man heeft me laten zien, dat je gewoon moet proberen. En dat ik vaak meer kan dan ik dacht.


Heb ik al gezegd dat mijn man écht geweldig is? En dan hebben we het er nog niet eens over hoe super je bent als vader. Bij deze: een blog voor míjn man! Op deze speciale dag!




 


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! En wat leuk dat hij je heeft gestimuleerd om te gaan bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Gefeliciteerd mijnheer Man van Liselot! En wat leuk dat jouw vrouw zo lovend over je schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

vakantie (52) kinderen (44) gezin (25) besparing (21) bewustwording (21) financiën (18) mijn man (18) energie (17) thuisblijfmoeder (17) budget (16) opvoeding (16) hobby (15) Zoon A (14) klusjes (13) boodschappen (12) ziek (12) Zoon B (11) opruimen (11) uitstapje (11) bloggen (10) gratis (10) naailes (9) zaterdag (9) tip (8) uitverkoop (8) vrijwilligerswerk (8) TGTG (7) uitgaven oktober (7) verjaardag (7) challenge (6) Kerst (5) kringloopwinkel (5) marktplaats (5) sparen (5) tuin (5) voorjaar (5) Zoon C (4) budgetteren (4) lezen (4) schuur (4) terug naar de basis (4) thuis (4) Coop (3) Lidl (3) baby (3) concert (3) recept (3) verspilling (3) DIY (2) Paasfeest (2) airfryer (2) hotel (2) naaien (2) patat (2) pesto (2) school (2) sporten (2) tandarts (2) tweedehands (2) Oud&Nieuw (1) Zoon D (1) bril (1) geloof (1) hooimadam (1) huishoudelijk werk (1) moederdag (1) pak (1) pyjama (1) tanken (1)