Pagina's

dinsdag 12 december 2023

Waarom ik niks meer blogde?

Nee hoor, er is niks ernstigs aan de hand. Ik kreeg al verschillende bezorgde berichten. En eerlijk gezegd, voelt dat wel heel fijn. Die bezorgdheid van jullie. Het gevoel dat ik gemist werd... 

Maar ik heb wel een aantal redenen waarom ik niet meer heb geblogd. Eén ervan is dat ik Unpluq op mijn telefoon heb. Ik hoop daar binnenkort meer over te schrijven. Dan leg ik uit wat Unpluq is, waarom ik dat heb aangeschaft en wat mijn ervaring is. 

Voor nu wens ik jullie een mooie dag toe.

Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig is er niets mis. Unpluq klinkt als iets wat je meer rust moet brengen en minder afleiding/verslaving. En dat klinkt dan weer goed. Succes met het uitzoeken daarvan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om te lezen dat alles oké is Liselot.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

vakantie (52) kinderen (44) gezin (25) besparing (21) bewustwording (21) financiën (18) mijn man (18) energie (17) thuisblijfmoeder (17) budget (16) opvoeding (16) hobby (15) Zoon A (14) klusjes (13) boodschappen (12) ziek (12) Zoon B (11) opruimen (11) uitstapje (11) bloggen (10) gratis (10) naailes (9) zaterdag (9) tip (8) uitverkoop (8) vrijwilligerswerk (8) TGTG (7) uitgaven oktober (7) verjaardag (7) challenge (6) Kerst (5) kringloopwinkel (5) marktplaats (5) sparen (5) tuin (5) voorjaar (5) Zoon C (4) budgetteren (4) lezen (4) schuur (4) terug naar de basis (4) thuis (4) Coop (3) Lidl (3) baby (3) concert (3) recept (3) verspilling (3) DIY (2) Paasfeest (2) airfryer (2) hotel (2) naaien (2) patat (2) pesto (2) school (2) sporten (2) tandarts (2) tweedehands (2) Oud&Nieuw (1) Zoon D (1) bril (1) geloof (1) hooimadam (1) huishoudelijk werk (1) moederdag (1) pak (1) pyjama (1) tanken (1)