Pagina's

donderdag 9 maart 2023

Soms is het leven zo simpel...

Soms vind ik het leven ingewikkeld. Op ieder vlak. Alles willen analyseren en maar zo weinig kunnen doorgronden. Aan verwachtingen willen voldoen, weten dat dat niet kan/hoeft, en toch de bevestiging zoeken. Voelen dat je geen grip op het leven hebt. Ik zou er nog zoveel meer over kunnen schrijven... 

Maar er zijn ook momenten dat het leven zó simpel is.

Neem nu vanmorgen. ‘Papa en mama, er ligt een briefje op je stoel.’

Ik kijk op m’n stoel.


‘Onder de bank ligt een verrassing.’

Ik kijk onder de bank. 

Een tekening van bloemen en het zonnetje. Precies waar ik zo van kan genieten. En voor papa een tekening van een raceauto. 





Zo lief!!😍

Is het gek dat ik even heel hard moest slikken tegen tranen?

3 opmerkingen:

Labels

vakantie (52) kinderen (44) gezin (25) besparing (21) bewustwording (21) financiën (18) mijn man (18) energie (17) thuisblijfmoeder (17) budget (16) opvoeding (16) hobby (15) Zoon A (14) klusjes (13) boodschappen (12) ziek (12) Zoon B (11) opruimen (11) uitstapje (11) bloggen (10) gratis (10) naailes (9) zaterdag (9) tip (8) uitverkoop (8) vrijwilligerswerk (8) TGTG (7) uitgaven oktober (7) verjaardag (7) challenge (6) Kerst (5) kringloopwinkel (5) marktplaats (5) sparen (5) tuin (5) voorjaar (5) Zoon C (4) budgetteren (4) lezen (4) schuur (4) terug naar de basis (4) thuis (4) Coop (3) Lidl (3) baby (3) concert (3) recept (3) verspilling (3) DIY (2) Paasfeest (2) airfryer (2) hotel (2) naaien (2) patat (2) pesto (2) school (2) sporten (2) tandarts (2) tweedehands (2) Oud&Nieuw (1) Zoon D (1) bril (1) geloof (1) hooimadam (1) huishoudelijk werk (1) moederdag (1) pak (1) pyjama (1) tanken (1)